Американският разработчик на софтуер за маркетинг и продажби Salesforce обяви, че е сключил споразумение за придобиването на Datorama - израелска, базирана в облака, маркетингова платформа с изкуствен интелект, предава Ройтерс.
Условията на сделката не са разкрити, но израелска медия обяви, че стойността ѝ е над 800 млн. долара. Екипът на Datorama в Тел Авив е отказал да коментира въпроса.
Salesforce е сред компаниите, които печелят значително от т.нар. дигитална трансформация - разрастваща се тенденция, при която компаниите местят своите операции в базирани в облака услуги, които са по-евтини и им предлагат повече опции за растеж.
Datorama има повече от 3000 клиенти, включително PepsiCo, Ticketmaster, Trivago, Unilever, Pernod Ricard и Foursquare.
Компанията е набрала 50 млн. долара частен капитал и има 400 служители.