Три нови игри за Pokemon са планирани от Nintendo за нейната конзола Switch тази година. Това може да бъде важен двигател за продажбите в момент, в който компанията се опитва да избегне малкия брой премиери, който доведе до неуспех на предишната ѝ конзола, пише Wall Street Journal.
Струващата 300 долара Switch дебютира на пазара през март 2017 г. До март 2018 г. тя е продала над 17 млн. бройки по данни на Nintendo – изненадващ хит, който бележи възстановяване след провала на предишната конзола Wii U.
Wii U продаде едва 13,56 млн. бройки за петгодишния си живот поради по-слабия брой игри в рамките на първите ѝ години, твърдят анализатори.
Собствениците на Switch вече имат достъп до игри от популярни франчайзи като Mario и Zelda, които бяха пуснати през първата година на устройството и помогнаха за привличането на дългогодишните фенове към новото хардуерно предложение. Но анализаторите на индустрията твърдят, че Nintendo ще трябва да запази темпа на силни премиери на игри, за да изпълни целта си да продаде още 20 млн. бройки от конзолата в рамките на фискалната си година.
"Wii U беше толкова голям провал отчасти заради факта, че игрите не бяха достатъчно привлекателни“, коментира Серкан Тото, базиран в Токио консултант.
Pokemon, със своите харесвани от децата чудовища и герои, може да доведе до насърчаване на представянето. Над 300 млн. игри за Pokemon са продадени в света от 1996 г. според Pokemon Co, която управлява франчайза и е собственост на Nintendo, Game Freak и Creatures Inc.
"Разработихме новите игри за Pokemon с надеждата да засилим инерцията на Switch”, обясни Цунеказу Ишихара, главен изпълнителен директор на Pokemon Co.
Още технологични новини можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.