Технологичната компания Leanplum, която помага за ангажирането на потребителите чрез мобилни устройства, обяви, че е набрала 47 млн. долара в рамките на четвъртия си инвестиционен рунд.
От фирмата съобщават, че финансирането е водено от Norwest Venture Partners, с участието на Canaan Partners, Kleiner Perkins Caufield & Byers и Shasta Ventures, които вече са инвестирали в компанията.
В резултат от това Скот Бийчък, партньор в Norwest, ще се присъедини към борда на директорите на Leanplum.
Компанията твърди, че „изгражда маркетинговия облак на бъдещето“ и задачата ѝ е да помага на марките да използват силата на мобилните устройства, така че създават по-силни връзки с клиентите си.
Набраните средства от четвъртия рунд ще ускорят иновацията по продукта в сфери като машинното самообучение, междуканалната автоматизация и личностната персонализация. Част от капитала ще бъде използван и за международната експанзия на Leanplum.
За да отговори на глобалното търсене, компанията направи няколко стратегически назначения. Главен финансов директор с фокус върху увеличаването на глобалните финанси на компанията стана Джим Лайтси. Сред ключовите назначения са и тези на Оливър Стайн и Хулио Бермудез, които са бивши кадри на Optimizely. Стайн се заема с ръководството на продажбите в Европа и работи от Амстердам. Бермудез е базиран в Сингапур, като отговаря за дейностите в Азиатско-тихоокеанския регион.