Facebook е изключително сериозна в амбициите за създаване на свое оригинално съдържание. Тя е готова да плаща по 3 млн. долара на епизод, пише Wall Street Journal.
Според изданието технологичният гигант е насочил вниманието си към холивудски агенции за оригинални телевизионни предавания, като в някои случаи предлага по 3 млн. долара за епизод. Освен това има желанието да включва и по-евтини продукции, които ще струват стотици хиляди за епизод.
Източниците на Wall Street Journal твърдят, че Facebook си е поставила срок за края на лятото, а целта й е да достигне до зрители между 13 и 34 години.
Твърди се, че компанията се фокусира предимно върху зрители в диапазона 17-30 години и има апетит към сериали като "Pretty Little Liars", "Scandal" и "The Bachelor". Очакванията са Facebook да стартира с около 20 предавания в началото.
Социалната мрежа все още не е разкрила много по въпроса и не коментира редицата слухове.
Миналата година Facebook предложи на медийни компании милиони долари за съдържание, което да предлага чрез стрийминг на живо. Фокусът във високия клас предавания ще помогне на платформата да се конкурира по-добре със Snapchat и с Twitter.