Музикалната стрийминг услуга Apple вече има 27 млн. платени абонати, обяви компанията в понеделник, пише CNBC.
Това означава, че тя набира сили, но все още изостава след Spotify, която през март разкри, че има над 50 млн. абонати.
Освен това Apple разкри редица нови функции на Apple Music, като част от Световната конференция на разработчиците си в Сан Хосе, Калифорния. Конференцията събира разработчиците, с които работи Apple, както и директори, като на самото събитие компанията представя новините около своите платформи и обновленията на операционната система iOS.
Скоро потребителите ще могат да виждат какво слушат техните приятели, в зависимост от това дали профилите им са публични или скрити.
Освен това разработчиците могат да правят приложения с цялата услуга Apple Music – нещо, от което компании като Nike и Shazam вече се възползват, твърди Крейг Федериги, старши вицепрезидент на Apple, отговарящ за софтуерните инженери.
2-годишната услуга, която се предлага на цена от 9,99 долара на месец, беше обновена миналата година.