Samsung стартира нова инициатива, наречена “Creators”, за да привлече режисьори да създават повече 360-градусови продукции и такива с виртуална реалност, на които потребителите на нейните очила Gear VR могат да се насладят, пише Engadget.
За начало корейската компания е обединила усилията си с известния потребител на YouTube Кейси Нейстат, който има задачата да подбере създатели на съдържание от уебсайта, които правят качествено 360-градусово видео. Те планират да покажат специално селектиран списък от клипове във VidCon, където Samsung ще предоставя и семинари и класове за създатели на филми, които ще се провеждат между 23 до 25 юни тази година.
Но това не е всичко, което компанията прави, за да окуражи създаването на такова съдържание от страна на потребителите. Samsung пуска своята 360-градусова камера с висока резолюция в САЩ и я продава във VidCon за 350 долара за бройка.
Освен това компанията ребрандира своето приложение за виртуална реалност Milk VR в Samsung VR и променя начина, по който то работи. Въпреки че безплатното приложение винаги е предлагало едновременно възможности за сваляне и стрийминг, сега хората могат да зареждат и споделят собствените си видеа през платформата.
По думите на главния маркетинг директор на Samsung America Марк Матю компанията иска да насочи технологията за виртуална реалност директно към хората и да помогне на създателите на филми да се научат как да разказват добре истории чрез тях.