IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Amazon понижава таксите на търговците, продаващи малки продукти

Ходът може да се окаже реална заплаха за конкурентите ѝ

09:40 | 16.06.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Amazon.com намалява таксите, които налага на търговците, продаващи USB кабели, протектори за екрани на смартфони и други малки, плоски продукти, които се побират в пощенски плик. Новото предложение представлява заплаха за конкурентните услуги, предлагани от компании като Alibaba Group Holding, Ebay, Wish.com, които свързват китайските търговци с американските потребители, пише Bloomberg.

Решението ще влезе в сила от 1 юли, сочи имейл от компанията. Търговците ще плащат по 1,61 долара за доставянето на плоски, леки пакети. Сумата е с 67% по-ниска от настоящата. Промяната води до разлика между малките плоски продукти, които могат да влязат в големи пликове за писмо, и тези, които са по-големи и се таксуват по-високо.

Всичко това се случва в рамките на програма, представена от Amazon през миналата година, за да предложи на пазаруващите безплатни доставки на хиляди популярни малки стоки, като гримове, аксесоари за телефони и стикери.

По-голямата част от тези продукти идват от трети страни, които дават на Amazon дял от приходите от продажби заради складирането, пакетирането и доставката. Голям процент от стоките струват по максимум 10 долара.

Всяка година пазаруващите в Amazon в САЩ поръчват десетки милиони бройки продукти, влизащи в категорията „малки и леки“, сочат документи на компанията, разгледани от Bloomberg News.

Говорителят на Amazon е отказал да коментира въпроса. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:57 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още