LinkedIn придоби Run Hop, малък стартъп, специализиран в дистрибуцията на онлайн съдържание, увеличавайки усилията си да направи списъците с новини на потребителите по-ангажиращи, пише Wall Street Journal.
Един от говорителите на технологичния гигант заяви, че това придобиване е насочено преди всичко към таланта, не толкова към сдобиването с определена технология.
„Искахме таланта и експертизата на съоснователите в областта на съдържанието“ заяви говорителят на LinkedIn в четвъртък. „Това отдавна е стратегически приоритет за нас и ние вярваме, че техните знания и възможности могат да ни помогнат да изпълним плановете си, свързани със съдържанието“, допълни той, но отказва да разкрие финансовите параметри на сделката.
Run Hop е основана през 2014 г. и е базирана в Сан Франциско. Тя е разработила услуги, създадени да показват на потребителите статии, видеа и други съдържание спрямо техните интереси. Услугите на компанията все още не са пуснати за широка употреба.
Съоснователите на Run Hop Пийт Дейвис и Евън Соломон поемат нови роли в LinkedIn. Дейвис става старши продуктов мениджър на екипа, отговарящ за съдържанието, докато Соломон е старши софтуерен инженер.
На новия си пост Дейвис ще помага на LinkedIn да показва на своите потребители по-релевантни статии, видеа и други публикации в техните списъци с новини. Той ще се занимава и със стратегията на LinkedIn за публикуването и споделяне на съдържание.