Приходите на Alibaba Group Holding за четвъртото фискално тримесечие надминаха прогнозите на анализаторите, благодарение на факта, че най-голямата китайска компания за електронна търговия е успяла да продаде повече реклами в своите платформи, пише Bloomberg.
Продажбите са скочили с 39 на сто до 24,2 млрд. юана (3,7 млрд. долара) през тримесечието, завършило през март, обяви компанията. За сравнение, средната прогноза на анализаторите, анкетирани от Bloomberg, беше за 23,2 млрд. юана. Коригираната печалба на акция е 3,02 юана, докато анализаторите очакваха 3,52 юана.
Платформите на Alibaba, които свързват търговци и купувачи, са преминали границата от 3 трлн. юана от продажбата на стоки, докато компанията продължава да расте, на фона на забавянето на растежа на китайската икономика.
Онлайн компанията печели повече от мобилни реклами, задълбочавайки своите усилия за навлизане в селските региони в Китай и разширявайки дейността си в чужбина.
Нетната печалба на компанията е нараснала до 5,3 млрд. юана. За сравнение, средната оценка на анализаторите беше за 5,4 млрд. юана.
Цената на акциите на компанията спадна с 0,1% до 75,82 долара за брой в Ню Йорк в сряда. Книжата бележат спад с 6,7% от началото на годината.
Повече вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria!