Японският производител на електроника Panasonic ще се откаже от целта си да генерира продажби в размер на 10 трлн. йени (88,93 млрд. долара) за фискалната година, която приключва през март 2019 г. Причината за това е влошаването на бизнес средата по света, предава Ройтерс, като се позовава на японското издание Nikkei.
Новата цел на компанията е за 9 трлн. йени, но не е поставила срок за постигането ѝ, посочва японският бизнес ежедневник.
Освен това Panasonic ще раздели операциите си на две компании и ще постави цел за продажбите на всяка от тях.
За сегмента с потребителски продукти е поставена цел от 6 трлн. йени годишни продажби, докато този за Business-to-business тя е за 3 трлн. йени, посочва Nikkei.
През февруари Panasonic намали прогнозата за годишните си продажби от 8 трлн. йени до 7,55 трлн. йени. Компанията се позова на притеснения, свързани със забавянето на растежа на китайската икономика.