Snapchat пусна ново шоу за политически предизборни кампании на своята страница „Discover”. Това е нова стъпка в новинарския бизнес на популярното приложение, известно със своите изчезващи съобщения, пише Wall Street Journal.
Първият епизод на „Good Luck America”, водено от водещия на новините на Snapchat Питър Хемби, показва на зрителите предизборната кампания в Айова.
Хемби, който е бивш политически репортер на CNN, се присъедини към Snapchat през миналата година. Той е известна фигура и е популярен с това, че е „пил бира с Хилъри Клинтън, ял е бургери с Мит Ромни и е спорил с важни личности по телевизията“.
Целта на шоуто е „да образова и информира на първо място младите гласоподаватели за основните политически събития и кандидати, предлагайки кадри зад кулисите и различни гледни точки на предизборната кампания“, твърди говорителят на Snapchat.