Rovio Entertainment, създателят на хитовата мобилна игра Angry Birds, обяви, че ще отдели бизнеса си с образователни продукти, включително тези за предучилищна възраст и дигиталните инструменти за обучение.
Ходът е част от плана за преструктуриране на компанията, предава Ройтерс.
Новата компания, наречена Fun Academy, лицензира марката Angry Birds и ще продължи да управлява съществуващите образователните програми Angry Birds Playgrounds в Китай, Сингапур и САЩ.
Фирмата ще бъде ръководена от Санна Лукандер, бивш вицепрезидент по образованието в Rovio.
Финландският производител на мобилни игри отчете спад в печалбата през 2015 г. на фона на спада на бизнеса с продажбата на лицензи. Това накара фирмата да съкрати 213 работни места през октомври.
Компанията още не е обявила официално резултатите си за миналата година.
преди 8 години Най-голямата трагедия в edtech сектора е, че се толерира Angry Birds да бъде наричана образователна игра. На фона на това и липсата на изследвания, които да докажат, че няма как тази игра да е образователна, защото по никакъв начин не помага на "учащите" да обособят "наученото". Ако имаше нещо образователно, може би щеше да е хубаво играта да подчертава уроците (или поуките), които могат да бъдат извлечени от нея. На този фон всеки *** претендира, че е образовател. отговор Сигнализирай за неуместен коментар