Производителят на смартфони Xiaomi, най-високо оценяваният китайски стартъп, е увеличил повече от два пъти своите приходи от интернет услуги през 2015 г. до 564 млн. долара, сочи вътрешен документ, разгледан от Ройтерс.
Въпреки това компанията не успя да постигне целта си за приходи от 1 млрд. долара от поделението.
Основателят и главен изпълнителен директор на Xiaomi Лей Дзюн постави целта от 1 млрд. долара през миналата година. Подобно на компании като Apple, базираната в Пекин компания се опитва да отговори на забавянето на най-големия пазар на смартфони в света като увещава купувачите на своите смартфони да плащат и за интернет услуги.
Приходите от подобни услуги, включващи игри и приложения за мобилни разплащания, са скочили със 150% до 3,71 млрд. юана (563,94 млн. Долара) от 1,48 млрд. юана година по-рано, сочи още документът на втория най-голям доставчик на смартфони в Китай.
Като част от бизнеса с интернет услуги Xiaomi отчете приходи от мобилни игри в размер на 2,6 млрд. юана за 2015 г. Сумата над два пъти по-голяма от отчетените 1,21 млрд. юана година по-рано, показва текстът.
Говорителят на Xiaomi отказва да коментира финансовите резултати за 2015 г.