Alibaba Group Holding скоро ще отвори офиси в Италия, Франция и Германия, разкри един от мениджърите ѝ, докато китайският гигант в електронната търговия засилва международната експанзия на фона на забавянето на растежа на китайската икономика, пише Wall Street Journal.
Президентът на Alibaba Майкъл Евънс обяви, че офисите ще бъдат отворени през следващите месеци. Те са част от най-новите усилия на Alibaba да разшири присъствието си в Европа, САЩ, Азия и в други точки на света.
Евънс посочи, че планираните нови офиси са начин за промотиране на събитието, известно като Singles Day - фестивал на пазаруването, който се провежда на 11 ноември.
Главният изпълнителен директор на Alibaba Даниел Джан заяви, че за тазгодишния фестивал на намаленията Alibaba промотира продажбите на продукти от други страни на китайските потребители, както и китайски продукти на чуждестранни купувачи. Това отразява все по-големия фокус на компанията върху чуждестранните пазари, тъй като те ще ѝ позволят да увеличи базата ѝ от потребители и разнообразието от продукти.
Singles Day е най-големият ден за пазаруване в Китай. Миналата година Alibaba постави рекорд, тъй като нейните онлайн пазари генерираха 9,3 млрд. долара продажби.
Alibaba се сблъсква със забавянето на китайската икономика и насищането в основните ѝ пазари в градовете, което накара компанията да разшири своята дейност в селските райони и в чужбина.