Наградите IAB MIXX Awards, отличаващи най-добрите в интерактивния маркетинг през годината, ще се проведат на 12 ноември от 14:30 ч. В Cine Grand, City Center Sofia, съобщават организаторите.
Събитието ще събере дигиталната индустрия, за да отличи най-вдъхновяващите маркетингови кампании в дигиталната среда, а за изборът на победителите ще падне върху плещите на седемчленно жури.
Участниците ще бъдат оцененявани от Емил Олованов, регионален мениджър на Crimtan за Балканите, Александър Варов, портфолио мениджър в Нетинфо, Илия Токов, творчески директор на Ogilvy Sofia, Мария Тодорова, съосновател и управляващ директор на дигитална агенция NEXT-DC, Венцислав Костов, изпълнителен директор на онлайн рекламната мрежа Httpool, Георги Малчев, мениджър „Дигитален маркетинг“ в Mtel, Жюстин Томс, мениджър „Бизнес развитие“ в ABC Design & Communication Group.
Всички те ще заседават и ще отличат победителите в седемте категории: “Direct Response and Lead Generation”, “Branded Content”, “Cross Media Integration”, “Interactive Video Campaign”, “Mobile”, “Social”, “Brave (Any execution so experimental and innovative that it defies categorization)”.
Най-добрите в своите категории ще бъдат представени на IAB MIXX Awards New York и на Interact Congress Europe.
Организаторите обещават, че програмата на събитието ще стане ясна скоро и ще могат да се подават заявки за участие. В конкурса могат да кандидатстват възложителят (рекламодателят) на кампанията, както и нейният изпълнител (агенцията).