Netflix и SoftBank сключват партньорство по отношение на съдържанието за видео стрийминг услугата, което да стартира в Япония на 2 септември, пише Bloomberg.
SoftBank ще продава и абонаменти за Netflix в страната в своите магазини, обявиха и двете компании. Услугата ще се предлага на цена между 650 йени (5,35 долара) и 1450 йени месечно и ще идва с един месец безплатно гледане.
Netflix вече си партнира с Fuji Media Holdings за създаването на продукция за дебюта на услугата. Това е първият път, в който базирана в САЩ компания ще влезе на чуждестранен пазар с местно съдържание.
Най-голямата абонаментна услуга за видео съдържание ще се конкурира с японския бизнес на Hulu, която е собственост на Nippon Television Holdings, както и със стрийминг услугите, предлагани от NTT Docomo и Uula на SoftBank.
Абонатите на Netflix по света нараснаха до 65,6 млн. през второто тримесечие на годината.
Hulu има около 1 млн. потребители в Япония към март, като всеки от тях плаща по около 933 йени на месец. Uula има 1,57 млн. абонати, които плащат по 467 йени месечно.