Чат приложението Viber открива свое представителство в България и назначава Атанас Райков за свой генерален мениджър за Централна и Източна Европа, съобщават от компанията.
В момента Viber има над 600 млн. уникални потребители в света, а Централна и Източна Европа е в топ три на регионите в света.
Решението за разширяване на бизнеса е част от стратегията на Viber да увеличи потребителите си в региона, използвайки специално разработен за целта маркетингов подход.
„Наблюдаваме изключителен ръст в държавите от Централна и Източна Европа и искаме да надградим постигнатото, като въведем локализирана маркетингова стратегия и съдържание за милионите потребители на Viber в региона”, заяви Марк Харди, главен маркетингов директор на Viber.
Атанас Райков, който става генерален мениджър за Централна и Източна Европа, се присъединява към екипа на Viber след натрупан 10-годишен опит, включващ отговорности, свързани с търговската стратегия за мобилните услуги и услугите с добавена стойност в най-голямата телекомуникационна компания в България. Той е работил по разрастването и утвърждаването на местната екосистема за стартъп бизнеса в страната, като фокусът му е бил върху мобилните услуги.
Във Viber Райков ще има задачата да разрасне успеха на компанията в региона. В началото усилията на фирмата ще са насочени към България, Гърция, Сърбия и Унгария. Това са четирите водещи пазара от гледна точка на статистика и потенциал за развитие на 27-милионната база от потребители в Централна и Източна Европа.
В рамките на своята стратегия за взаимодействие с потребителите Viber непрестанно създава нови и развлекателни функции в своята услуга. Тя залага на колекции дигитални стикери и дискусии в реално време – публични чатове, даващи възможност на потребителите да следят и да си взаимодействат с известни личности.
Същевременно особено важна част от стратегията за разрастването на компанията е локализирането на съдържанието. Ето защо Райков ще има задачата да работи върху създаването на партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите на местните потребители.
Райков твърди, че очаква да допринесе за увеличаване популярността на Viber в региона, за който отговаря. Той дава заявка да работи по популяризирането на всички функции, предлагани от компанията, и да намери подходящи партньори, с които фирмата да създаде интересни изживявания на местните потребители.
преди 9 години ми все някой трябва и работа да върши... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години ми все някой трябва и работа да върши... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Може да цъкате минуси колкото си искате, аз лично се сещам за поне 10 българи, на ключови позиции за централна и източна Европа, та и за цяла Европа та и за Европа, Близкия Изток и Африка и то в доста по-сериозни компании от Вайбър. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Да нямат проблеми с офисите си в Минск и Брест, че изведнъж представителство в България ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Голяма работа отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Едно от многото безмислени "чат" приложения на пазара. Приложението не може да предостави никаква съществена добавена стойност на потребителя. Мобилните оператори предлагат все по-добри условия при увеличаването на минутите в пакетите, за сметка на малко по-високи такси. Разговорите през Viber са по-скоро за екзотика. Whatsapp и Viber скоро ще бъдат заменеи от следващото "горещо" чат приложение. Загубите са само за инвеститорите, които си въобразяват, че тези приложения могат да генерират съществена реклама или да запазят в един по-дълъг период клиентската си маса. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Едно от многото безмислени "чат" приложения на пазара. Приложението не може да предостави никаква съществена добавена стойност на потребителя. Мобилните оператори предлагат все по-добри условия при увеличаването на минутите в пакетите, за сметка на малко по-високи такси. Разговорите през Viber са по-скоро за екзотика. Whatsapp и Viber скоро ще бъдат заменеи от следващото "горещо" чат приложение. Загубите са само за инвеститорите, които си въобразяват, че тези приложения могат да генерират съществена реклама или да запазят в един по-дълъг период клиентската си маса. отговор Сигнализирай за неуместен коментар