Приходите на GoPro нараснаха със 72% през второто тримесечие, подпомогнати от силното търсене на нейните преносими камери в Европа и Азия, пише Wall Street Journal.
Малките устройства на компанията са използвани от сърфисти и велосипедисти, които търсят начини да запишат готините трикове, които правят. Новата камера Hero 4 Session, която излезе на пазара този месец, е с размера на кубче лед.
“Не мога да съм по-горд от нашия агресивен темп на иновации. С представянето на Hero 4 Session и Hero+ LCD ние пуснахме общо пет нови камери през последните 10 месеца, с което развълнувахме както новите, така и старите потребители и това допринесе за силните резултати за второто тримесечие”, заяви главният изпълнителен директор на GoPro Никълъс Удман.
Приходите за тримесечието, приключило на 30 юни, достигнаха 419,9 млн. долара, което е значително повече от резултата от 244,6 млн. долара, отчетен година по-рано. Компанията обяви, че е продала почти двойно повече бройки устройства спрямо същия период през предходната година.
GoPro отчете печалба в размер на 35 млн. долара, или 24 цента на акция, в сравнение с миналогодишната загуба от 19,8 млн. долара. С изключение на разходите, свързани с възнаграждения, базирани на акции, както и на разходите за придобиване, компанията се радва на печалба от 35 цента, в сравнение с 8 цента година по-рано.
GoPro очакваше печалбата ѝ да е в диапазона 24-26 цента при приходи между 380 млн. и 400 млн. долара през второто тримесечие.
Продажбите в Азия и тихоокеанските страни почти са се утроили през периода до 70,4 млн. долара от 24,9 млн. долара. Китай в момента е на първо място сред десетте страни, които генерират най-високи приходи за GoPro, обявиха от компанията.
Същевременно приходите в Европа скочиха от 67 млн. долара година по-рано до 137,2 млн. долара през второто тримесечие на 2015 г. Тези в Северна и Южна Америка пък се увеличават с 39 на сто до 212,3 млн. долара.
GoPro прогнозира, че приходите за текущото ѝ тримесечие ще достигнат 430-445 млн. долара.