IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Как Xiaomi ухажва потребителите си?

Китайската компания, която продава предимно онлайн, е открила начин как да бъде близо до своите клиенти

13:15 | 06.05.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Китайският производител на смартфони Xiaomi продава повечето си устройства онлайн и комуникира с клиентите си посредством интернет форуми и социални мрежи. Но малко известен факт е, че базираната в Пекин компания има свои шоуруми, където феновете на Xiaomi могат да тестват новите продукти или просто да се разходят, пише Wall Street Journal.

Фирмата нарича въпросните пространства Mi Home и има 19 от тях в континенталната част на Китай, като повечето от тях се намират в търговски сгради. Mi Home, които често разполагат със зала, приличаща на хол с дивани и телевизори на Xiaomi, са част от усилията на компанията да създаде общност от лоялни фенове на компанията.

Сега Xiaomi твърди, че скоро ще отвори и първия си Mi Home извън континентален Китай - в Хонконг. В него ще има стая с 44-инчови телевизори на марката, приличаща на магазин секция, където ще бъдат изложени новите телефони, както и допълнително пространство за събития и уъркшопи.

Mi Home не представляват точно магазини, защото хората не могат да купуват телефони или телевизори от тези места. Въпросните пространства в континенталната част на Китай се радват на много посетители всеки път, в който Xiaomi представи нов продукт, защото там потребителите могат да го видят и да се докоснат до устройството преди да си го поръчат онлайн, посочва говорителят на Xiaomi.

Проектът е част от усилията на Xiaomi да предостави на клиентите по-силно преживяване, отиващо отвъд електронната търговия и социалните мрежи. Тези усилия са ключът към успеха на компанията в Китай. Така Xiaomi прави ексклузивни партита за стотици фенове в лъскави нощни клубове.

На пресконференция в Хонконг вицепрезидентът на Xiaomi Хюго Бара описа Mi Home като „място, където феновете могат да се срещат и да се разходят“.

В Китай Xiaomi се разрасна бързо през последните няколко години като предлага евтини телефони с функции, сравними с тези на високия клас модели. Освен това компанията си спечели клиенти като започна да отговаря на техните оплаквания и искания в интернет форумите и социалните мрежи, актуализирайки непрестанно софтуера си.

Отвъд Mi Home има стотици сервизни центрове на Xiaomi в Китай. Те се занимават предимно с ремонти на продукти и техническа помощ.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:10 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още