Apple възстанови услугите си в iTunes и App Store в сряда след продължилото необичайно дълго прекъсване, което трая повече от 11 часа, съобщава Bloomberg.
Онлайн магазините на компанията от Купертино вече са достъпни за потребителите, обявиха от Apple. Услугата iBooks Store също беше прекъсната, докато потребителите на iCloudMail и други уеб приложения на фирмата останаха недостъпни цели четири часа.
Проблемът се крие в грешка във вътрешната система на Apple, коментираха от компанията.
„Работим, за да направим всички услуги отново достъпни за клиентите ни възможно най-бързо“, гласи официалното съобщение на фирмата. Прекъсването се случи само два дни след като Apple разкри подробности за своя умен часовник Apple Watch – ново устройство, което може да доведе до по-голямо търсене на приложения, щом бъде пуснато в продажба през следващия месец.
Въпреки че подобни прекъсвания не са нещо необичайно за онлайн услугите, като цяло те не са много разпространени. Подобен случай през септември отново засегна част от потребителите на iTunes Store за по-малко от шест часа.
Преди възстановяването на услугите потребителите в страни, сред които САЩ, Швейцария и Великобритания, обявиха, че са получили съобщения за грешки и трудности в достъпа, когато са се опитали да инсталират или обновят приложенията, както и при опит за влизане в акаунтите им.