Uber Technologies, която притежава едноименното мобилно приложение за споделено пътуване, планира да наеме стотици служители в Китай тази година, за да насърчи растежа си и да затвърди позициите си на пазара, пише Bloomberg.
Компанията използва канали като професионалната социална мрежа LinkedIn, за да намери новите си служители, разкри говорителят на фирмата в Пекин Хуан Сюе. Работните места, обявени в LinkedIn, включват място за оперативен мениджър и референтни позиции.
Кампанията за наемане на служители се случва на фона на сливането на двете най-големи китайски компании, предлагащи подобни услуги. Обединяването им, което означава контрол върху 99% от пазара, се случва скоро след като Baidu придоби дял от Uber.
"Китай е основен приоритет за нас и ние ще продължим да инвестираме сериозно в нашия успех там“, посочва Uber. “Това включва наемането на големи таланти, които да задвижат бизнеса ни напред в Китай“
Uber отказва да уточни точно колко работни места ще открие, но посочва, че ще има различни позиции. В момента компанията оперира в девет китайски града.