Мариса Майер реорганизира управлението на Yahoo като част от усилията си да насърчи рекламния бизнес на компанията, който е в застой, пише Wall Street Journal.
По думите на Майер Прашант Фулория ще се грижи за всички рекламни продукти на Yahoo. Фулория, ветеран в мениджмънта на интернет продукти, се присъедини към Yahoo миналата година, когато компанията придоби бившия му работодател – старт-ъпът за мобилна реклама Flurry.
Той ще трябва да дава различни рекламни предложения на компанията, включително за услугата „Gemini” за купуване на традиционни и мобилни реклами. Освен това ще отговаря за предложенията, свързани с новопридобитата компания за видео реклама Brightroll.
Скот Бърк, който преди ръководеше технологичното подразделение на Yahoo, и основателят на Brightroll Тод Сачердоти ще се отчитат пред Фулория.
Фулория пък ще е пряко подчинен на Майер. Неговото повишение означава, че Бърк е бил лишен от част от правомощията си след деветгодишен стаж в компанията.
По думите на Майер всичко това се случва с цел по-добро изпълнение на желаните приходи. Говорителят на Yahoo отказва да коментира случващото се в компанията.
Една от основните цели на главния изпълнителен директор на Yahoo е рекламният бизнес на фирмата да се разрасне. Приходите от дисплейна реклама са нараснали с 2 на сто, без комисионните, плащани на партньорите, в тримесечието, приключващо през септември миналата година. Това се случи след седем поредни тримесечия на понижения.