Достигайки до клиентите си онлайн и чрез честите промени на софтуера и функциите му, базирайки се на препоръките, Xiaomi е изградила лоялна група от фенове в Китай. Тази стратегия не само е доказала ефективността си в запазването на потребителите, но е помогнала на компанията да спести от маркетинга, твърдят анализатори.
Според документа Xiaomi е похарчили 876 млн. юана, или 3,2% от приходите си, за продажби и маркетинг миналата година. През 2012 г. за тази цел тя е похарчила 416 млн. юана, възлизащи на 3,9% от приходите ѝ.
След успеха на маркетинговата стратегия на Xiaomi много други китайски производители на телефони започнаха да се фокусират повече върху онлайн маркетинга, използвайки социалните мрежи, за да ангажират потребителите.
Въпреки че компанията продава мобилни приложения за смартфони, друг софтуер и услуги, 94% от приходите ѝ за 2013 г. са дошли от продажбата на телефони, посочва документът. Услугите, включително мобилните игри, носят само 1% от приходите на компанията.
Тъй като конкуренцията на вътрешния ѝ пазар се засилва, Xiaomi разширява бизнеса си в чужбина, а едно от местата, към които се е насочила, е Индия. Въпреки растежа си компанията вероятно ще срещне редица предизвикателства по време на международната си експанзия. На зрели пазари като САЩ, където за производителите на смартфони е от ключово значение да си осигурят достъп до интелектуална собственост, за да се защитят от патентни дела, Xiaomi вероятно ще се разраства по-трудно.
преди 10 години Шаоми къртят :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар