IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Мобилната реклама ще получи бюджетите, които заслужава, чак през 2018 г.

Тогава тя ще представлява 26,4% от целия американски рекламен пазар

17:04 | 04.07.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Пазарът на мобилна реклама се разрасна през годините, но все още е само частица от цялостните разходи за реклама – 5,7% от целия рекламен пазар в САЩ, който през 2013 г. възлизаше на 171 млрд. долара според eMarketer. 
Това се случва на фона на увеличаващото се време, което американците прекарват в използване на своите смартфони – 19% от цялото медийно потребление за миналата година.

Според последната прогноза на компанията мобилната реклама ще получи средствата, които заслужава. EМarketer очаква през 2018 г. мобилната реклама да представлява 26,4% от целия американски рекламен пазар.

По същото време той ще е нараснал с около 50 млрд. долара до 220 млрд. долара, като се очаква и времето, прекарано в използване на мобилни устройства също да се увеличи, пише Quartz.

Какво трябва да се промени? Става дума за микс от няколко неща, включително хората да прекарват повече време, използвайки  мобилните си устройства, да има по-добри мобилни приложения и повече иновации, а вероятно и по-ефективни форми на мобилна реклама. Това би означавало и по-голямо внимание към мобилната реклама от страна на тези, които я предлагат, и тези, които я купуват.

Рекламата на мобилни устройства няма да окаже влияние само на тази в печатните медии. EMarketer очаква тя да се отрази негативно и на онлайн рекламата на декстопи, която ще се свие с почти 10 млрд. долара между 2013 и 2018 г. 

Печатът все още поглъща непропорционална част от разходите за реклама в сравнение с времето, което се отделя за него, подчертава Мери Мийкър, легендарният интернет анализатор на фирмата за венчър капитал Kleiner Perkins. Експертът предполага, че мобилната реклама съвсем скоро ще получи това, което заслужава.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:47 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още