Американската компания C3i, която е един от водещите доставчик на услуги в областта на технологиите и аутсорсинга на бизнес процеси, разширява бизнеса си в България и ще осигури още 100 нови работни места в Центъра си за обслужване на клиенти в страната.
Новината обяви главният изпълнителен директор на компанията Джоел Морс, който подчерта, че след като това се случи, общият брой на заетите в C3i в България ще надхвърли 500 души.
Разширяването на бизнеса тук се дължи на три нови договора, които компанията е сключила. Първият е с фармацевтичната компания Merck, вторият - с една от 20-те най-известни биотехнологични компании в света, пожелала анонимност, а третият – с компания от Силициевата долина, уточни Морс.
По думите му общият брой служители на C3i в света вече надхвърля 1600 души. Компанията се специализира в работата с компании от фармацевтичната индустрия, производители на лекарства и нови медицински изделия, фирми, извършващи клинични проучвания, както и с разработчици на софтуер.
Морс допълни, че екипът в София работи изключително активно с други екипи в страни като САЩ, Индия и Япония.
„Инвестицията в България беше едно от най-добрите ни решения. А още по-доброто ни решение беше да продължим да инвестираме тук. Екипът в София е един от най-добрите ни“, категоричен е Морс.
Само oперативният център на C3i в София работи с над 30 клиента от цял свят, обслужвайки компании на над 20 езика. В глобален мащаб C3i работи със 17 от 20-те ключови компании в сферата на фармацевтиката и биотехнологиите.
Според изпълнителния директор на C3i Europe Светослав Георгиев България е сред лидерите в аутсорсинг индустрията в Европа и трябва да запази позициите си. По думите му това може да се случи, ако се въведат ясни принципи на работа, а правителството има активни политики в тази посока.
Важно е българите да се върнат от чужбина, младите да инвестират в образованието си и изтичането на мозъци от страната да спре, категоричен е Георгиев.
Дейността на C3i затвърждава тенденцията за засилване на търговските и междуфирмените контакти между България и САЩ, заяви американският посланик в България Марси Рийс. Тя подчерта, че има лек ръст на американските инвестиции в България благодарение на C3i и други компании от САЩ, които се насочват към българския пазар.
Според Рийс членството на България в Европейския съюз е изключително важно за страната, защото една трета от търгуваните стоки и услуги в света са свързани с търговските отношения между САЩ и ЕС. Само в рамките на ден търговията между тях се равнява на 2,7 млрд. долара. Рийс вижда огромни възможности за насърчаване на положителните процеси на българския пазар в Трансатлантическото търговско и инвестиционно партньорство, което според нея ще доведе до по-добър двустранен достъп до стоки и услуги от двете страни на Океана.
преди 10 години Не знам конкретния случай, но проблемът може въобще да не е бил в Сузи, а в процесите на HTC, които са сработили или несработили в ситуацията. В много случай човекът, с който говорите на телефона не може да реши проблема с едно натискане на бутон. Или ако може - не му е позволено. Всичко си има 2 страни. :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Има кол центрове и кол центрове. Конкретната фирма няма нищо общо с покер центровете или HTC. Аутсорсинга в факт и ако мислите, че има проблем да е в България, пробвайте да говорите с Индия. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Купих си телефон от Германия, HTC. Прибрах се в БГ и той спря. Така. Пиша мейл до HTC централа. След един ден ми се обажда някаква девойка на име Сузи, така се представи. От скрит номер и ми говореше на български. Три разговора проведох. Естествено никаква работа не ми свърши. Стигнах до там да се оплаквам на Европейската комисия за защита на правата на потребителите. Оправих се, ама Сузи от кол центъра си взе заплатата а тайванците платиха по-малко пари за никаква работа, отколкото щяха да платят пак за никаква работа, ако кол центъра беше в Германия. Та така. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години За съжаление, обикновено става дума за телефонисти с чужд език. Никакво специално образование не се изисква, никакво кариерно развитие или специализация. Да не говорим за създаване на някакъв продукт с добавена стойност отговор Сигнализирай за неуместен коментар