Всъщност това е и шанс за голяма промяна в музикалната индустрия, която е известна с трудния си отказ от стария модел и още по-трудното адаптиране към новите пазарни реалности, свързани с дигиталния свят. От началото на този процес досега музикалните продажби в САЩ са намалели с 43 на сто, според Nielsen SoundScan. На фона на това приходите от стрийминг и абонаментни услуги в света достигнаха 1,25 млрд. миналата година.
Музикалните мениджъри очакват ръстът на приходите от абонаментни услуги да се увеличи, ако повече кабелни телевизионни доставчици започнат да предлагат месечни пакети с музикални абонаменти. Този тип пакетиране обаче се радва на успехи на някои места, но не гарантира успех навсякъде по света.
Въпреки ентусиазма си големите музикални компании не дават толкова лесно лицензи за своята музика. Процесът все още отнема най-малко година, твърдят музикалните мениджъри. Според тях лейбълите държат преди всичко на големи първоначални гаранции. Но сега на пазара вече има няколко компании, които помагат за компаниите, занимаващи се със стрийминг, да навигират умело всички тези процеси.
Базираната в Лондон компания 7digital пусна стрийминг услуги за Samsung Electronics и за британската Pure. Според Вики Науман, президент на 7digital, през следващата година компанията ще стартира още три подобни услуги. Науман, която преговаря със звукозаписните компании от името на клиентите си за правата за използване на музика, твърди, че един от тях се е фокусирал върху "много специфичен тип аудитория", а друг върху определен тип музика.
Феновете на кънтрито, блуса, джаза, класиката и операта често са пренебрегвани, когато става дума за стрийминг услуги, категорична е Науман. Според нея музикалните услуги се целят към едни и същи потребители, а сега стремежът е да се привлекат и тези, на които не е обръщано достатъчно внимание.
Рисковете и опасността от провал са наистина големи, тъй като, ако подобна услуга не оправдае очакванията на потребителя, той може да се насочи към уебсайтовете, които предлагат безплатно сваляне на музика. Тогава стриймингът може да загуби инерцията си.
YouTube планира да пусне своя собствена стрийминг услуга, която ще позволи на абонатите да гледат музикални видеоклипове без реклами срещу заплащането на определена такса. Услугата ще заложи на музика без видео и ще позволи на мобилните потребители да слушат, докато пишат съобщения или докато сърфират в интернет.
преди 10 години виж *** рейшо на Телеком Аустриа, дали не подсказва, че наближават фалит с такова надценяване и продължаващ спад на пазари в Хърватия, България, Австрия. Виж колко хора гледат страниците им в интернет и дали всички не идват случайно от реклама. След като направиха скандал на десетилетието с Хохехер, който от името на Телеком Аустриа, подкупи Българки и Австрийски премиер, има ли съмнение за намесата им в политиката. Обвръзването на страната с техни комуникации подсказва как си подсигуряват кражбите от БНБ и бюджет, защото комуникациите на Спектрумнет са критични за това. Мтел вече са с отрицателна нетна печалба - остават на пазара за да подкрепят Банките и контрола на комуникациите. Ако ги изгоните протестите ще успеят, защото те контролират правителството. Питай ЕК за Мтел и Телеком Австрия защо покриват този регион. Това са новости в комуникациите, не само някое телефонче. Като биг дейта е. Крадеш, хващат те, тъкмо си тръгваще отговор Сигнализирай за неуместен коментар