Вече на няколко пъти най-голямата в света социална мрежа Facebook ядоса част от потребителите си и маркетолозите, като извърши генералната промяна и премина към настоящия формат на Timeline, а след това промени и дизайна му.
Сега, по всичко изглежда, че социалната мрежа отново ще промени леко дизайна на Timeline, с което иска да го направи по-подреден. В регионални тестове редица потребители вече имат актуализиран Timeline, а говорител на социалната мрежа потвърди пред News.com, че „това е нов дизайн, който Facebook тества с малък процент на участниците с цел улесняване на навигацията".
Тестването се извършва в Нова Зеландия, която често служи за експериментиране на социални мрежи и други интернет продукти. Без много шум там те въвеждат нови функции и дизайн, за да получат обратна връзка от страна на потребителите. Едва след този тест, понякога с променящ се междувременно дизайн, оптимизираните промени влизат в сила и в други страни.
Скрийншотове, публикувани от ReadWrite, показват последните промени. Колоната от лявата страна организира приятели, снимки, харесвания, интереси и бележки. Хронологията на съдържанието потребителите в Нова Зеландия намират в широката централна колона. Вдясно, в близост до рекламите, Facebook публикува актуализацията на статуси.
Ако публикуван текст е свързан с линк към даден сайт, който също има присъствие на Facebook, автоматично се добавят Like бутон и директен линк към страницата във Facebook. По този начин социалната мрежа изглежда иска да стимулира компаниите към по-голяма ангажираност към Facebook.
От октомври Facebook експериментира с нови дизайни, но все още не се знае кога ще е световната им премиера.
Изгледът на новините скоро ще получат оптично подновяване, става ясно от поканата за журналисти за събитие в централата на Facebook в Менло Парк, Калифорния, на 7 март. "Елате да видите новия облик на News Feed", се казва в краткия текст за поканата.