Microsoft пренасочва потребителите на Hotmail към Outlook.com. След няколко месеца на тестване компанията „отвори“ услугата си за електронна поща за широката общественост, съобщава BusinessInsider.
На практика потребителите на Hotmail ще могат да ползват регистрирания имейл адрес, но ще видят различен интерфейс, когато влязат с потребителското си име и парола, уточняват от компанията.
„Това не е лесно решение“, коментира Дхармеш Мехта, старши директор на продуктовия мениджмънт за Outlook.com и SkyDrive. „Не знам да има друга компания, която да е променяла име на марка при милиони потребители, но това е добре за бъдещето“, посочи още Мехта.
Microsoft преминава през исторически период и прави промени по почти всеки продукт, който предлага. В този контекст промяната в уеб пощенската услуга едва ли може да се смята за толкова епична, отбелязва изданието.
Hotmail беше създадена през 1996 г. и стана една от емблемите на дотком бума, след като Microsoft я придоби през 1998 г. за 400 млн. долара.
Според компанията потребителите на Hotmail са над 300 млн. души. По време на тестовете Outlook.com е събрал около 60 млн. потребители.
Технологичният гигант се надява да привлече с новата услуга и някои от потребителите на Gmail, които по данни на Google достигат 475 млн. души.