От март започва масирана рекламна кампания в западни медии на България като добро място за инвестиции. Вече са купени рекламни места в медии като The Economist, Financial Times, BusinessWeek, The Wall Street Journal, както и на интернет-страниците им и в две телевизии. Рекламирането ще е за три месеца. Това съобщи изпълнителният директор на Българската агенция за инвестиции (БАИ) Борислав Стефанов, цитиран от БТА.
Той посочи, че печатните реклами ще бъдат посветени на предимствата на страната ни като инвестиционна дестинация или на определени индустрии - машиностроене, електроника и електротехника, хранителна индустрия, аутсорсинг.
Рекламите ще имат единна визия, състояща се от ключов факт и поддържащи графични послания. Предвижда се да бъдат одобрени от близо 100 души - икономисти, бизнесмени, специалисти в рекламата и маркетинга.
Няма да има снимки на места или хора, няма да се споменават и фирми, освен ако не правят в България нещо много специфично за конкретната индустрия, каза Борислав Стефанов.
Успоредно с имиджовата реклама със средства по оперативната програма "Конкурентоспособност" през февруари Българската агенция за инвестиции, съвместно с Financial Times, ще организира поредица от инвестиционни форуми - кръгли маси в Чикаго (19 февруари), Ню Йорк (20 февруари) и Сан Хосе (26 февруари), и международна конференция в Ню Йорк (21 февруари), показва справка от агенцията.
През март агенцията в партньорство с Financial Times планира и няколко инвестиционни събития в Сеул, Хонконг и Токио. Предвижда се да има среща с представители на три големи групи на промишлеността - електрониката,
електротехниката, транспорта и логистиката. Ще бъдат популяризирани възможностите за развитие в България на медицински туризъм, развитие на хранителна индустрия и земеделие.
Финалното събитие на БАИ е насрочено за края на март в Брюксел. Конференцията ще бъде посветена на химическата индустрия, транспорта и логистиката. По време на форума инвестиционните предимства на страната ни ще представят големи фирми, които вече са инвестирали в България в тези сектори.
Борислав Стефанов посочи, че парите за национална имиджова реклама на България като инвестиционна дестинация свършват в началото на лятото. Средствата досега се осигуряваха по оперативна програма "Конкурентоспособност" и на този етап за следващия програмен период не се предвижда в новата програма да има подобно перо за институционални бенефициенти.
Общо по програмата за маркетинг и реклама са предвидени 16 млн. лева. От тази сума за имиджовата кампания на страната в чужбина са отделени между 4 и 5 млн. лева. От 5 до 10 млн. лева са необходими за сериозна рекламна кампания в чужбина, показват изчисленията на БАИ.
преди 11 години Тук токът явно се носи от *** с кофи, в студ и в пек и в мраз. При цена на тока от 5,395 лв. за киловат, не знам кой ще дойде да инвестира? Фактура на неработещата фурна в село Коларово Ст.Загора: 4 кВтч на цена 21,58 лв. = цена от 5,395 лв. за кВтч! Цена за 1 кВтч = ? 2,76 http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/582804_4932922634415_1181505851_n.jpg отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Ми не знам, отвсякъде медиите ни облъчват, колко бил по-евтин тока в България, просто сме били много бедни да го разберем. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Къде я видя тая евтина енергия, като цените на тока и газта са по-високи от тия в Швеция и Германия в индустрията ни отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Къде я видя тая евтина енергия, като цените на тока и газта са по-високи от тия в Швеция и Германия в индустрията ни отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години А ти защо реши, че ще търсят квалифицирани кадри? Квалифицираните кадри струват пари. Ако идват инвеститори да "произвеждат" най-вероятно ще вкарат машини за почти пълна автоматизация, малкото персонал ще бъде за хамалджийство/поддръжка/опаковъчен труд. Ниски заплати, ниски разходи за енергия, ниски данъци - рай. Защо мислиш съвсем насочено се унищожава образование и малък и среден бизнес?? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Чудесно. Сега обаче искам да попитам какво ще стане като инвеститорите дойдат и кажат: хубаво имате ниски данъци, относително ниски разходи за труд, свободна работна ръка(и тук е уловката да ама неквалифицирана). Тези хора ще искат добре подготвени инженери и средни специалисти (такива дето ги вадеха техникумите навремето). Е да ама техникумите им разказаха играта и в Техническите Университети постоянно свалят изискванията за да попълнят бройките студенти, да не говорим колко пък завършват. При тоя глад за инженери и специалисти, който го има в момента, какви инвеститори ще дойдат да инвстират, като не могат да си наемат хора. Примерно в Китай инженери бол, в Южна Корея също. Ама ние сме *** и следваме *** западен помодел на икономики на преразпредлението вместо на съзиждането. Вадеим с кофи икономисти и юристи, а технократи, които са гръбнака на всяка една индустрия все по-малко и по-малко. отговор Сигнализирай за неуместен коментар