Значението на социалните медии за бизнеса е доста актуална и дискутирана тема в наши дни. Как с малка инвестиция фирмите биха могли да увеличат продажбите си и да популяризират бранда си? Отговорът се крие в присъствието им в социалните медии. То спомага за бързото популяризиране на компанията и предлаганите от нея стоки и услуги, за изграждането на трайни взаимоотношения с клиентите и повишаване на потребителската лоялност, и, не на последно място, дава възможност за обратна връзка и изследване на потребителските нагласи и мнения - това, за което компаниите харчат стотици хиляди всяка година.
Както и миналата година, Webit Bulgaria Digital Summit отново събира световни експерти, които да запознаят представители на бизнеса в България в сферите на дигиталния маркетинг, рекламата, новите технологии и предприемачеството. Гостите на събитието ще имат възможността да се срещнат лично и да слушат лекции на над 50 водещи експерти в различни области. В тазгодишното издание на Webit сред вече потвърдилите лектори е и Катрин Леви, ръководител отдел "Нови продукти, медии и платформи" за Европа, Средния Изток и Африка.
Тя започва работа в Google през лятото на 2011 година и бързо успява да се докаже като истински експерт в работата си, което я прави и изключително интересен лектор и събеседник, който говори с много практическа насоченост. Преди това е заемала висши ръководни постове в други световноизвестни компании като Nestle, The Boston Consulting Group и Procter & Gamble.
В последно време меркетолозите обръщат все по-голямо внимание на социалните медии от гледна точка на значението им за оптимизацията на търсещите машини. Макар социалната мрежа Google+ да не се радва на същата популярност като Facebook в България, родните маркетинг експерти вече знаят, че присъствието в нея има голямо влияние върху резултатите от търсенето в най-популярната търсачка. По време на презентацията си на 24 април в рамките на Webit Bulgaria Digital Summit Катрин Леви ще представи конкретни примери и успешни практики на компании в сферите на финансите, автомобилостроенето, фармацевтиката и търговията с бързооборотни стоки, от които българският бизнес има какво да научи.
Освен представителя на Google организаторите обещават още много световни и локални експерти да споделят опита си в използването на новите технологии и социалните медии, както и конкретни решения и на основните предизвикателства пред всеки бизнес - повишаване на продажбите, развитие на конкурентноспособността и създаване на лоялни клиенти.
Повече за събитието и програмата можете да научите на www.webit.bg. В момента все още е активна ранната регистрация за събитието, която е по-ниска със 170 лв. от цената за регистрация.
Investor.bg е медиен партньор на събитието.


Между 50 и 500 лева: Колко харчим за коледна украса?
Общинските съветници, съдени с Коцев, искат преразглеждане на мерките им за неотклонение
До края на тази година трябва да бъде възложено техническо обследване на Аспаруховия мост
ДПС-НН се срещна с Радев: Този парламент е приключил своя политически живот
Излъчиха първенците в Общинските ученически игри във Варна
БАН през 2025 г.: Овладей енергията на звездите и предскажи гнева на земята
Младите се лъжат, че контролират информацията. Залагат и губят всичко
Blackrock смята, че 2026г ще е година на диференциация
Миран от Фед каза, че инфлацията е близо до целта
ЕС затяга санкциите срещу Беларус след хода на САЩ да привлече Минск
ID. Polo - избор от 4 двигателя и цена под 25 000 евро
Audi възражда легенда от 90-те години
Топ 10 на най-бавните коли от 0 до 100 км/ч
Maserati се отказа от 4-цилиндровия си мотор
Завръщането на Skoda Fabia RS зависи от успеха на друг модел
38-годишен затворник почина в линейката, разследват причините
10% от българите се отказват да купуват коледни подаръци
Част от центъра на София остава без вода в сряда
Манолова: След оставката следващата стъпка са честни избори