LinkedIn достигна нов крайъгълен камък в развитието си. Социалната мрежа за професионални контакти обяви, че броят на регистрираните ѝ потребители е достигнал 200 милиона от 200 страни в целия свят.
"Бих искал да благодаря на всеки един от вас, че ни помагате да направим мрежата LinkedIn това, което е днес", пише старши вицепрезидентът по продуктите и потребителския опит Дийп Нишър в постинг в корпоративния блог. "Невероятно е да се види как нашите членове са в състояние да трансформират професионалния си живот чрез LinkedIn“.
Стартиралият през 2003 година LinkedIn премина границата от 100 милиона души през 2011 година. На 1-и ноември 2012 г. компанията отчете 187 млн. потребителя. От компанията посочват, че всяка секунда в LinkedIn се регистрират по двама нови членове. Това означава, че на ден регистрациите могат да достигнат до 172 800. "Това е достатъчно, за да се напълни Колизеумът в Рим три пъти!"
Ключов компонент в растежа на LinkedIn е международната експанзия. Компанията съобщи, че Турция, Колумбия и Индонезия са най-бързо развиващите се пазари. Най-много потребители влизат в LinkedIn през мобилните си устройства в Китай, Бразилия, Португалия, Индия и Италия.
Като цяло над 64% от членовете на LinkedIn в момента живеят извън САЩ. Все още обаче САЩ остават от основно значение за успеха на LinkedIn. Според компанията 74 млн. членове на сайта са американци, а на второ място в тази класация е Индия, която има 18 млн. членове. Великобритания и Бразилия заедно заемат трето място с по 11 млн. членове.
В момента Facebook има над 1 млрд. потребителя, а Twitter и Google+ - по над 500 млн.