Наскоро пуснатата от Dropbox версия 2.0 за IOS вече постави основен акцент върху снимките. Ясно е, че Dropbox отделя все по-голямо внимание в медийно ориентирана посока и придобиването на Snapjoy ще помогне на компанията в това. Още повече, че докато досега Dropbox се концентрираше преди всичко върху Android, то Snapjoy отделяше повече внимание на IOS.
Този ход е знак за това как Dropbox продължава да „се движи нагоре по веригата на стойността", разширявайки своите допирни точки и предлагани услуги на клиенти извън рамките на обикновените складови съоръжения. Сделката превръща Dropbox в не просто място, където да съхранявате вашите JPEG файлове като резервен вариант или когато капацитетът на вашия собствен твърд диск привърши, а като място за пълно обслужване на дигитални фото услуги.
А светът на снимките става все по-интересен, след като Instagram попада под микроскопа след сделката с Facebook, услуги като Flickr разширяват функционалността си като място, където да се създават снимки, а не само като място, където да ги съхраняваме, както и Twitter, която също влиза в мелето.
Snapjoy потенциално дава на Dropbox едно голямо гребло, с което компанията смело да се потопи в потока на този пазар. Тя също така ще го постави в по-тясно конкуренция с Facebook Photo Sync. В момента двамата партньори си помагат при споделяне на файлове в групи във Facebook, но с ходове като този и по-ранното придобиване на Facebook, може да станем свидетели на промяна във взаимоотношенията.
Преди по-малко от седмица Dropbox обяви придобиването на услугата за музикален стрийминг Audiogalaxy. Основаната през 2001 г. като онлайн борса за обмен на музика услуга, компанията трябваше да затвори през 2002 г. след съдебен иск от страна на музикалните компании. Повече от осем години по-късно Audiogalaxy се завърна като легален оператор на стрийминг музика.
През април Facebook обяви, че ще купи Instagram – придобилото популярност приложение за споделяне на снимки - за 1 млрд. долара в брой и акции. Instagram беше създадена през октомври 2010 г. и първоначално предлагаше услугата си единствено за iPhone. Приложението заработи и под платформата Android. То е безплатно и позволява на потребителите да променят снимки със 17 различни филтри. Според компанията потребителите ѝ вече са над 100 млн., а качваните нови снимки - над 9 млн. на ден.
През септември пък Google Inc обяви, че купува Nik Software, създател на приложението за редактиране на снимки Snapseed и конкурент на Instagram, за необявено сума. Макар да не е известна колкото Instagram, което е напълно безплатно на мобилните устройства на Apple Inc, Snapseed има почитатели сред фотографите заради изключителните си качества за редактиране въпреки цената си от 4,99 долара. От Nik Software заявиха, че Snapseed има над 9 млн. потребители, докато от Instagram на свой ред твърдят, че техните са над 100 млн.
преди 11 години удобно приложение, андроид версията + уин устройството ми позволяват автоматично да ми се ъплоадват снимките на PC-то през wi-fi. Има какво още да се желае, но явно работят по въпроса :). отговор Сигнализирай за неуместен коментар