На 5 март 2013 г. IAB България ще събере в София за трети път българските специалисти в областта на дигиталния маркетинг и реклама, лидери на национални IAB асоциации, представители на сдружения на европейската дигитална индустрия и чуждестранни партньори на IAB.
Третото издание на IAB Форум България ще предложи всеобхватен подход към дигиталния маркетинг и рекламата. Събитието ще се състои от пет конферентни панела, които ще търсят отговори на въпроси, сред които:
- Какви са последните данни за българския пазар?
- Защо саморегулацията е важна и какво общо има с поведенческата реклама?
- Какво да включим в рекламния микс?
- Предстои ли битката на екраните?
- Успешни ли са новите рекламни формати?
- Какви са новостите в измерването на дигитални кампании?
Сред потвърдилите участие в събитието са Алан Юро, президент, IAB Europe; Ендре Сомоги, управител, IAB Унгария; Йонел Нафтаналия, European Interactive Digital Advertising Alliance; Драгомир Григоров, директор „Бизнес развитие“, Investor.BG; Ирина Поррузиан, търговски директор, Нет Инфо.БГ; и Чавдар Димов, директор „Изследвания“, Икономедиа, както и представител на Nova TV / MTG Group.
Организаторите обещават още много интересни теми и лектори в програмата и приканват всички да се възползват от възможността за регистрация на преференциална цена до края на 2012 г. Повече информация за програмата и потвърдилите лектори на събитието вече могат да се намерят на официалния сайт на IAB Форум България, www.iabulgaria.bg.
Investor.bg ще е медиен партньор на събитието.