IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Мобилтел назначи нов маркетинг директор

Операторът отново върна на тази длъжност Мартин Липауц, който бе директор на отдела до октомври 2007 г.

13:22 | 03.12.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Мартин Липауц ще отговаря за маркетинга в мобилния оператор. <em>Снимка: Мобилтел</em></p>

Мартин Липауц ще отговаря за маркетинга в мобилния оператор. Снимка: Мобилтел

Мартин Липауц поема от днес официално поста главен директор „Маркетинг” на Мобилтел, съобщи самият мобилен оператор. Той се присъединява към компанията след близо шест години в беларуския телеком Velcom, също част от Telekom Austria Group.

Увеличаването на мениджърския екип идва в отговор на по-големия обхват на маркетинговите дейности и на повишената клиентска база на компанията след придобиването на фиксираните оператори Мегалан и Спектър Нет.

Впрочем Липауц не е ново лице за Мобилтел. Той работеше в компанията до октомври 2007 г. когато бе директор "Маркетинг". След това беше прехвърлен от австрийските собственици в новопридобития им оператор в Беларус. Преместването на Липауц идва практически няколко месеца след като в оператора като главен маркетингов директор бе назначен Андреас Майерхофер, докато изпълнителен директор бе Йозеф Винацер.

Липауц има сериозен опит в сферата на маркетинга не само в Telecom Austria Group, но и в компании като Coca Cola и Renault.

„За мен новият пост е всъщност „връщане у дома”, защото работата в Мобилтел и престоят ми в България ми донесоха едни от най-хубавите и плодотворни моменти в живота. Затова очаквам с нетърпение новите предизвикателства във втория по големина оператор в Telecom Austria Group”, заявява Мартин Липауц, цитиран от пресслужбата на оператора.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:29 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още