Мартин Липауц поема от днес официално поста главен директор „Маркетинг” на Мобилтел, съобщи самият мобилен оператор. Той се присъединява към компанията след близо шест години в беларуския телеком Velcom, също част от Telekom Austria Group.
Увеличаването на мениджърския екип идва в отговор на по-големия обхват на маркетинговите дейности и на повишената клиентска база на компанията след придобиването на фиксираните оператори Мегалан и Спектър Нет.
Впрочем Липауц не е ново лице за Мобилтел. Той работеше в компанията до октомври 2007 г. когато бе директор "Маркетинг". След това беше прехвърлен от австрийските собственици в новопридобития им оператор в Беларус. Преместването на Липауц идва практически няколко месеца след като в оператора като главен маркетингов директор бе назначен Андреас Майерхофер, докато изпълнителен директор бе Йозеф Винацер.
Липауц има сериозен опит в сферата на маркетинга не само в Telecom Austria Group, но и в компании като Coca Cola и Renault.
„За мен новият пост е всъщност „връщане у дома”, защото работата в Мобилтел и престоят ми в България ми донесоха едни от най-хубавите и плодотворни моменти в живота. Затова очаквам с нетърпение новите предизвикателства във втория по големина оператор в Telecom Austria Group”, заявява Мартин Липауц, цитиран от пресслужбата на оператора.