Пропадането на акциите на Groupon продължава и днес, като загубата надхвърля 8% до 4,60 долара за брой. Това е рекордно ниско ниво за компанията, която излезе на борсата едва преди по-малко от година.
За последните пет дни пазарната капитализация на Groupon се срути с близо 40 на сто, а от IPO-то досега акциите са се обезценили със 75 на сто.
Повод за разпродажбите тази седмица даде отчетът на компанията за групово пазаруване за второто тримесечие на годината. Днес пък разпродажбите получиха нов тласък, след като рейтингът на Groupon бе понижен от анализаторската компания Evercore.
Сред рисковете за компанията анализаторите посочват все по-ниските маржове, при които се работи в груповото пазаруване. За пробив в Европа пък ще са нужни доста средства за маркетингови кампании по привличане на клиенти, посочват от Evercore.
Компанията за групово пазаруване излезе на борсата в Ню Йорк през ноември, като търговията стартира доста гръмко. Акциите бяха предложни при цена от 20 долара за брой, а в последствие бяха постигнати рекордните 31 долара за акция.