Социалната мрежа LinkedIn съобщи днес, че печалбата й за второто тримесечие е намаляла, но въпреки това е над очакванията на анализаторите, предаде ВВС.
Нетната печалба на компанията за периода април – юни се е понижила с 38% до 2,8 млн. долара спрямо същия период на миналата година.
Приходите за тримесечието обаче са се увеличили с 89% до 228 млн. долара заради ръста при премиум абонаментите, докато анализатори очакваха приходите да достигнат малко над 216 млн. долара. Компанията освен това повиши очакванията си за приходите за цялата година до 915-925 млн. долара от 880-900 млн. долара.
LinkedIn беше един от първите социални сайтове, които станаха публични. Акциите на компанията са поскъпнали с 48% от началото на годината, а пазарната й капитализация се увеличи до 9,7 млрд. долара.
Социалната мрежа освен това има над 175 млн. потребители по целия свят.
В същото време основният й конкурент Facebook е привлякъл 955 млн. потребители, но съобщи, че 83 млн. от профилити, или над 8%, са фалшиви.
Същевременно акциите на Facebook не се справят толкова добре на борсата. Цената им върви надолу откакто компанията излезе на борсата.
преди 12 години Противно на заглавието статията всъщност говори за нарастващи обороти.Също малко странно при сравнението с Facebook се говори за брой потребители, а не за финансови показатели - нещо, в което LinkedIn има стратегическо предимство пред Facebook, защото има диверсифицирани приходи. отговор Сигнализирай за неуместен коментар