Социалната мрежа Facebook, която претърпя фиаско по време на старта на публичното си предлагане на борсата, пусна собствен онлайн магазин за приложения, предаде Bloomberg.
App Center, който досега беше достъпен само за разработчици на приложения, съдържа десктоп и мобилни апликации за операционните системи iOS и Android.
Приложенията, които са близо 600 на брой, са сортирани по категории, рейтинг, приятели и отзиви от потребители. С помощта на уеб интерфейс потребителят може да се запознае подробно с продукта, преди да го купи.
"App Center ти помага да стигнеш до приложения, които биха ти харесали или до такива, които ползват твоите приятели", се казва в блога на Facebook.
Първоначално App Center ще работи на пазара в САЩ, като по-късно се очаква активирането му и в други страни. Засега App Center не конкурира магазините на Google или Apple, тъй като разпространява техни приложения.