Най-големият по численост на абонатите мобилен оператор в България "Мобилтел" отчита със 115,9 млн. евро спад на приходите през първото тримесечие, което с 13,1% по-малко спрямо същия период на 2011 г. Както показват финансовите резултати на цялата Telekom Austria Group, чието дъщерно дружество е "Мобилтел", печалбата преди лихви, данъци и амортизации се срива с 24,1% до 49,1 млн. евро.
За първите три месеца на годината операторът отчита близо 71-процентен ръст при потребителите на мобилен интернет, както и 33,8% увеличение на абонатите на фиксиран интернет.
Въпреки това обаче компанията губи клиентите на мобилните си гласови услуги, тъй като общият брой абонати е намалял от 5,5 млн. в края на 2011-а до 5,4 млн. за това тримесечие.
„Компанията успява да ограничи негативното влияние на падащите цени, което се дължи на успешната сегментация на пазара с въведената през 2011 г. марка "Боб", пише още в отчета на оператора.
Компанията-майка Telekom Austria успява да се завърне в зоната на печалба въпреки силната конкуренция на основните пазари и вялото икономическо развитие в Източна Европа. Благодарение на въведения курс към икономии е отчетена печалба от 46,9 млн. евро, след като година по-рано по-високите разходи при освобождаването на персонал са довели до загуба от 80 млн. евро.
Резултатът е по-добър от очакванията на анализаторите и спъва намеренията на големия акционер Рони Печик, който настоява на следващото общо събрание, насрочено за на 23 май, да бъдат избрани нови мениджъри.
За текущата година концернът продължава да очаква спад на приходите до 4,4 млрд. евро след 4,5 евро година по-рано и с чиста печалба преди даници и такси от около 1,5 млрд. евро.
Telekom Austria оперира в Австрия, Словения, Хърватска, Македония, България и Беларус. Както през миналата година, и през това тримесечие компанията трябваше да се примири с масивна загуба заради хиперинфлацията в Беларус, като резултатът в страната натовари общите оперативни данни с 38 млн. евро.
преди 12 години Аз пък съм на ВОВ от сумати време и съм супер доволен. Всичко е ясно и чисто. Вярно, МТел-*** имаха проблеми, но именно, защото ги решиха сега са доста преди останалите оператори. Това си е мое мнение, защото бях абонат на Виваком и се видях в чудо и като обслужване и като услуги. Всеки сам си преценява. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години И ВОВ няма да ги спаси. Преминах към него в края на ноември. Бяха лоялни само четири месеца. В електронната ми фактура за м.март установих надвзета сума за непроведен разговор с номер от английски оператор. Писах им веднага, но освен любвеобилни обещания и любезности, до сега, а предполагам и в бъдеще, нищо не се промени. Те просто не могат да бъдат други. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Вчера и аз най сетне се оттървах от Ментел след достъ мъки, писма до тях, до КЗП...С облекчение и радос се разделих с тях след почти 12 години "брак" с тях. Така че, в следващото им отчетно тримесечие и моят принос ще се отчете за спада на клиентите им.Не разбраха, че в Бг вече има и други доставчици на мобилни услуги тези хора...., не че са кой знае колко цвете за мирисане, но .... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Сега, като се земисля, че последните месеци получих няколко SMS-а, с които ме навиваха да съм вземел потребителски кредит в офисите на М-Тел но, така и нямат банков лиценз...Значи, аз им отворих очите как да се възползват, като сами ползват или дават нисколихвен кредит но, те пак, чели-недочели, видели-невидели, и - като кифладжии. Бедна фантазия, ниско чувство за отговорност, липса на елементарна съобразителност и направо, скудоумие - всичко това в пълна сила важи за тях. Не зададоха прости въпроси, стиснаха се за смешна сума, а сега, "берат плодовете". Вярно, не са сладки но, всичко е според заслугите. ;-) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Тези са сред най-наглите и гадни узаконени мошеници в света на българския бизнес.Според мен за посочения период цифрата на напусналите Ментел трябва да е по голяма. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Мисля да допринеса за влошаване на резултатите им през третото тримесечие, като си прекратя договора. Безцеремонността и наглостта не се толерират навсякъде и от всички отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Учудващо, как СЕГА М-Тел се усети. И как компанията-майка още не е осъзнала, че изостават морално с вече трета година. Много са зле но, високото самомнение ще им струва още повече пари. Имаха предложение да използват проста система, с която да сложат ръка на едни "само" 5% от БВП, а сега ще духат супата-а-а. Информацията е изложена на сайта ми но, простотията на "Великата Компания" И попречи в развитието с години. Както и да е, вече дори не се радвам, че са се замислили за смяна на мениджмънта. Бавна, некоординирана реакция. Може да звучи лично но, в компании като тая, ако не хвърчат глави /и да ги заместват с работещи такива/ нещата, категорично, няма да се оправят.Бог да ги прости. отговор Сигнализирай за неуместен коментар