Използването на мобилни услуги расте с поразителнa скорост - благодарение на потребителите, които усвояват все повече начини, чрез които да използват технологиите в наши дни.
Мобилните услуги бързо се превърнаха в основен помощник за дейности като пазаруване и търсене на информация. Нещо повече, покупките на дребно чрез използването на мобилни устройства са осем пъти повече в сравнение с онлайн търговията на дребно. Те вече са от съществено значение по отношение на бизнес стратегията относно лоялност на клиентите и бъдещото им увеличаване.
Изследване на CultureLabel, компания за онлайн търговия с достъпни като цена предмети на изкуството, проучва очевидната мощ на мобилните телефони и защо това е канал, който компаниите, особено за електронна търговия, трябва да превърнат в неразделна част от своя бизнес план
Резултатите от изследването показват, че в световен мащаб 87% от населението по света използват мобилни услуги. Това прави 5,9 милиарда души. През 2011 година пък продажбите на смартфони са се покачили с 63,1% спрямо 2010 година и са достигнали 488,5 милиона бройки.
Данните показват и огромно проникване на мобилните услуги - над 100% в Европа и Америка и малко под 100% в Азия и арабските държави. 30% от всички потребители са от Китай и Индия.
През последните 3 години са разработени около 300 хил. приложения за мобилни телефони, като същите са били сваляни над 10,9 милиарда пъти.
Къде най-често се използват мобилните устройства?
Отговорът на този въпрос е: Навсякъде. Като топ местата са в къщи, по време на път, по време на пазаруване, на работа и в градския транспорт.