От малка реклама в Messenger до огромен Home Page Takeover - правилният рекламен формат може да направи огромна разлика за всеки бранд. Според проучване на MediaMind, глобален доставчик на дигитални рекламни решения, разликата при ползването на различни формати на реклама може да доведе до разлика от 193% в резултатите на дадена кампания.
Последното проучване включва 300 000 рекламни криейтива, изследвани с цел да се идентифицират най-добре представящите се формати на база dwell rate (базиран на процента хора, които взаимодействат с рекламата, от всички потребители, които са го видели).
И така – ето петте рекламни формата, които постоянно доставят по-добри резултати:
Sidekick – този вид реклама елегантно избутва съдържанието на сайта настрани, за да направи място в центъра на екрана на посланието на рекламодателя. Dwell Rate: +60% сравнено с polite banner.
Pushdown - той се зарежда като обикновен банер, но когато потребителят взаимодейства с рекламата, банерът избутва съдържанието на сайта надолу, като дава повече място на посланието на рекламодателя. Dwell Rate: +164% сравнено с polite banner.
Homepage Takeover - покрива целия екран със съдържанието на рекламодателя, като доставя най-силно въздействие, което се използва най-добре за премиери на филми или промотиране на нови продукти. Dwell Rate +32% сравнено с polite banner.
Messenger Ads - доставя цялото рекламно преживяване в самия банер, без да се налага потребителят да посети външен сайт. Dwell Rate: +193% сравнено с polite banner.
Video Extender - малък бутон позволява на потребителя да премества или уголемява видеото над съдържанието на сайта, като самото видео не спира, докато се манипулира. Dwell Rate: +103% сравнено с polite banner.
преди 12 години Остава въпросът е: Кой е най дразнещият формат? И ето ти беда - някой нахални реклами карат потребителя да намрази и продукта, и сайта. Да си знаете де. отговор Сигнализирай за неуместен коментар