Европейското подразделение на японския технологичен концерн Toshiba - Toshiba Europe GmbH, обяви откриването на нов контактен център, който ще предоставя съдействие по телефона за клиентите на компанията от шест държави в Източна Европа: Чехия, Словакия, Сърбия, Хърватия, Румъния и България.
Това е вторият контактен център на Toshiba в региона след откриването на първия на 6 февруари тази година в Истанбул. Той вече обслужва и клиенти от Гърция, а новият контактен център, базиран в Прага, ще покрива останалите страни от региона.
Клиентите от България ще могат да се свържат с техническите лица и да получат професионална помощ от Toshiba, като се обадят на телефон (02) 4917828 на обичайната тарифа за фиксирани разговори.
Разговорите ще бъдат насочвани през VOIP до Прага, където ще бъдат обслужвани от оператор на български език. Той ще предоставя решения на всякакви въпроси, възникнали след покупката, и съвети при възможни затруднения, които потребителите срещат. Контактният център ще бъде на разположение на клиентите от понеделник до петък от 9.00 до 18:00 часа.
Операторите в кол центъра имат две основни отговорности: първата е да оценят дали проблемът е свързан с хардуера и ако случаят е такъв, да насочат клиента към най-близкия оторизиран сервизен партньор на Toshiba, където ще му бъде предложено решение.
Други проблеми могат да се решават по телефона със съветите на подготвените консултанти на Toshiba – сред тези проблеми са липсващ или неработещ драйвер, различни настройки или инсталиране на обновления. Освен това, операторите в контактния център ще предлагат съвети в помощ на потребителите в случай на проблеми с регистрацията или при желание за закупуване на удължение на гаранцията.
Toshiba е основана през 1875 г. и днес обединява глобална мрежа от над 740 компании с 204 000 служители по целия свят и с годишни продажби от над 6,3 трилиона японски йени (68 млрд. долара).