Конкурентът на Groupon в сегмента на груповите сделки с отстъпки LivingSocial е отчел за 2011 г. загуба в размер на 558 млн. долара, показват данни на Amazon, която има дял в компанията. Тя е определила стойността на своите акции на 208 млн. долара, което е еквивалентно на балансова стойност от 671 млн. долара, отбелязва Bloomberg.
За 2011 г. LivingSocial отчита приходи в размер на 245 млн. долара, както става ясно от подадения в борсовия регулатор SEC документ. Разходите обаче са в размер на 686 млн. долара. Според източник на Washington Post порталът е събрал общо 750 млн. долара, като по-голямата част от тези средства е била разпределена веднага на търговските партньори и така за LivingSocial остават 245 млн. долара.
Според документацията загубата се състои от 686 млн. долара оперативни разходи и 117 млн. долара допълнителни разходи. От старта на дейността си порталът е успял да продаде над 63 млн. ваучъри.
В началото на декември LivingSocial обяви пред щатската комисия по ценни книжа и фондови борси, че ще получи финансиране в размер на 400 млн. долара. По този начин общата стойност на компанията ще достигне около 6 млрд. долара, предаде Bloomberg.
Още в края на септември New York Times писа, че компанията предпочита нова финансова инжекция пред излизане на борсата. Тогава обаче сумата, която се споменаваше беше 200 млн. долара. Те трябваше да дойдат от инвеститори в рисков капитал.
В началото на декември 2010 г. Amazon вложи 175 млн. долара в LivingSocial. През миналия юни онлайн търговецът стартира собствен портал за ваучъри AmazonLocal по примера на Groupon - потребителите се абонират за новини по електронната поща и получават редовно оферти за стоки и услуги.