Проблясък на надежда за AOL: намиращият се в постоянна модификация интернет концерн увеличава през четвъртото тримесечие на 2011 г. рекламните си приходи с десет процента до 364 млн. долара. Това е дългоочакван успех - в продължение на години AOL се опитва от специалист по интернет достъп да стане печеливш издател на онлайн медии, предава DPA.
В края на миналата година главният изпълнителен директор на концерна стартира мащабна реорганизация. След преструктурирането в AOL ще продължат да съществуват четири бизнес направления.
Уеб услугите и тези за предоставяне на достъп до интернет ще станат едно от тях. В състава на AOL ще има също рекламно подразделение, подразделение за предоставяне на локални услуги и ще се запази медийната група Huffington Post.
Услугите за предоставяне на достъп до интернет, които продължават да се свиват, са донесли на концерна спад в приходите от 3% до 577 млн. долара, съобщи AOL в сряда. Компанията обаче е доволна и на малкото – това било най-ниският спад за последните пет години. Печалбата пада с около две трети до 22,8 млн. долара.
За цялата 2011 г. AOL реализира малка печалба от 13,1 млн. долара след загуба от 782,5 млн. долара година по-рано.
Приходите на концерна отчитат спад от 9% до 2,2 млрд. долара, докато приходите от реклама са нараснали с 2% до 1,3 млрд. долара.