Американският институт за пазарни анализи eMarketer прогнозира трикратно увеличаване на рекламните приходи на платформата за кратки съобщения Twitter до 2014 г. Според него през следващите три години приходите ще се повишат до 540 млн. долара.
Както е изчислил eMarketer, 90% от приходите на компанията идват от САЩ. В следващите няколко години обаче зависимостта от американските клиенти ще намалее, защото кратките съобщения стават все по-популярни и сред чужденците. До 2014 г. 83% от рекламните приходи ще са от САЩ, предава Bloomberg.
Както пише BusinessInsider, от 1 февруари компаниите ще имат възможност да персонализират страниците си. Те ще могат да влагат повече рекламно съдържание в обикновени туитове. Така например игри или приложения за пазаруване може да се ползват от последователите, без те да напускат сайта. Това обаче има своята цена. За този премиум пакет компаниите ще плащат поне 25 000 долара на година, пише AdAge.
През декември 21 избрани фирми получиха възможността да тестват новостите. Сред тях бяха Coca Cola, Hewlett Packard и Disney.