Сайтът за сравнение на продукти и цени, публикувани в онлайн магазините от българското интернет пространство Tuk.bg, стана част от медийната група Xenium, обявиха от компанията.
Tuk.bg предоставя на българските интернет потребители информация за продукти, услуги, производители и магазини. В момента порталът обединява продуктовите каталози на повече от 220 български онлайн магазина, като общият брой на продуктите в каталога е повече от 200 хил.
Цената на сделката остава търговска тайна.
"В най-скоро време TUK.BG планира стартирането на мобилно приложение, което ще дава възможност на потребителите да сравняват ценовите предложения на други търговци и да проверяват отзивите за различни продукти директно през телефона си, докато физически се намират в някой магазин", обяви мениджърът „Бизнес Развитие” в Tuk.bg Ивайло Матев.
„С присъединяването на Tuk.bg към мрежата ни даваме шанс на партньорите си да представят своите продукти и услуги на хора, при които процесът на взимане на решение за покупка е вече започнал и за тях остава само да изберат търговеца, на който ще се доверят”, заяви управителят на Xenium Явор Иванов.
Плановете на Tuk.bg са до средата на 2012г. да бъдат включени продуктовите каталози на всички по-големи български магазини, както и възможността за търсене на информация за редица услуги като телефон, интернет, кабелна телевизия, туристически пакети и много други.
Xenium e дигитална медийна компания, създадена през 2007 година, с над 1 150 000 уникални посетители на месец. Част от Xenium са социалната медия Svejo.net, Termo.bg и сайтът Bulevard.bg, чието официално стартиране предстои през януари 2012 г.
От септември 2010 г. Xenium е част от Sportal Media Group. С придобиването на Xenium и Svejo.net Sportal Media Group се превърна в третата по големина онлайн медийна група в България.