IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Почти всяка компания съзнава влиянието на социалните медии върху бизнеса си

Въпреки това малко предприемачи са готови да инвестират време и пари в присъствието си в социалните мрежи, показва актуално проучване

12:45 | 29.11.11 г.
Автор - снимка
Създател
Почти всяка компания съзнава влиянието на социалните медии върху бизнеса си

88% от предприемачите, участващи в съвместна анкета на консултантската компания Social Strategy One и бизнес обединението Office Arrow Network, смятат, че социалните медии, като Facebook или Twitter, оказват голямо влияние върху бизнеса им. Въпреки това повечето от тях не използват целенасочено мениджмънт в социалните мрежи.

Според изследването повечето предприемачи използват социалните медии по-скоро за лични цели, въпреки че са наясно, че те имат голямо влияние върху бизнес целите им.

Малко са предприемачите, които са готови да инвестират пари и време, които са нужни за интегрирането на социалните медии в бизнес процесите и цялостните маркетингови стратегии. Едната причина за това може би е цената, защото според Office Arrow присъствието в социалните медии може да не е никак евтино.

По-голямата пречка обаче е липсата на стратегия и специфична посока на действие с фокус върху кампаниите в социалните медии. Повечето предприемачи ограничават присъствието си само до Facebook и Twitter и пренебрегват нуждата да взаимодействат с клиентите си на други платформи, които по-добре съответстват на бизнеса им. Иначе казано, някои канали за социални медии може да не са най-подходящи за определен тип бизнес, смятат от анализаторската компания. 

В изследването са участвали 343 малки и средни предприятия (с 10 или по-малко служители) от САЩ. Резултатите обаче са показателни и за Европа, твърдят от Office Arrow Network. 

Вижте инфографиката от проучването:


Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:52 | 30.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още