IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Кой купува таблета iPad?

Типичният собственик на модерното устройство е мъж, който има домашен любимец и обича видео игрите

10:12 | 18.11.11 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Пред магазините на Apple редовно има опашка от нетърпеливи купувачи. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Пред магазините на Apple редовно има опашка от нетърпеливи купувачи. Снимка: Ройтерс

Те са мъже, имат домашен любимец и обичат да играят видео игри. Демографски профил на собствениците на iPad показва, че това са трите най-важни характерни черти, пише Forbes, цитирайки изследване на анализаторската компания BlueKai.

Учените или здравните работници, пътуващите често в чужбина, собственици на апартаменти и привържениците на био храните също попадат в челните места на списъка, съставен от BlueKai.

Сред останалите основни характерни черти на собствениците на  iPad се отбелязват редовното приемане на витамини, честото пътуване в командировки в страната и полувисше образование. 

Според друга агенция за пазарни изследвания, ComScore, 45,9 на сто от собствениците на таблета са от домакинства, които печелят 100 000 долара годишно или повече, докато данни на Nielsen показват, че 70% от всички iPad потребители ползват устройството и докато са пред телевизора

Въпреки че редица характерни черти, изброени от анализаторската фирма, не изглеждат свързани, някои от тях отразяват специфичните случаи на използване на iPad. Например  Apple се опитва да въведе по-сериозно таблета си със сензорен екран в медицинската индустрия, създавайки все повече приложения в подкрепа на областта.

Възходът на игрите, които се играят под операционната система iOS, също обяснява факта, че собствениците на iPad обичат да играят видео игри.

Скорошно изследване на агенцията Flurry показа, че двете мобилни операционни системи Android и iOS са изместили Nintendo и Sony PSP от първите места на пазара за мобилни игри в САЩ. Двете мобилни платформи са генерирали 58% от приходите от мобилни игри през 2011 г., като промяната е сериозна, защото само преди две години 70% от пазара принадлежеше на Nintendo DS и Sony PSP, докато Android и iOS са държали едва около 20%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:21 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още