През 2011 година микроблогинг услугата планира да увеличи приходите си от реклама с около 100 млн. долара. За сравнение: Facebook печели от реклама около 3,5 млрд. долара годишно.
Първите реклами в Twitter се появиха през април миналата година и успяха да генерират приходи в размер на 150 млн. долара до края на 2010 г., твърдят от анализаторската компания eMarketer.
Дорси разви микроблогинг услугата и беше неин съосновател. След вътрешнокорпоративни спорове той напусна компанията и използва отсъствието си от Twitter, за да създаде успешната разплащателна услуга Square. След мениджърска криза през тази година Дорси се завърна в Twitter като председател на борда на директорите, но същевременно остана и главен изпълнителен директор на Square.
Пред участниците в Techonomy 2011 той обясни как съчетава двата поста. По думите му посвещава по 8 часа на ден на всяка от компаниите, чиито офиси, за щастие, са на две пресечки разстояние един от друг. Дорси се опитва всеки ден се концентрира върху определен работен проект.
В понеделник например провежда срещи и административни дейности, във вторник работи само по разработка и развитие на продукти, а в сряда отделя вниманието си на маркетинг, комуникации и развитие. В четвъртък обръща внимание на разработчиците и партньорите, а в петък - на компанията и нейната корпоративна култура.