Единият от създателите на Google Сергей Брин също вземал дейно участие в Google X. Освен него обаче с идеи са помагали активно и изпълнителният директор Лари Пейдж, както и председателят на борда на директорите Ерик Шмид.
Авторите на материала спекулират, че Google може да направи показаните вече самостоятелно движещи се автомобили самостоятелен отдел на компанията и да започне да ги произвежда в САЩ. Другият вариант бил да започне да предлага навигационна и информационна технология за автомобилите. Друга тема, над която работила компанията, са роботи за корпорации и частни домакинства.
Освен това, интервюираните от Милър и Билтън сътрудници намекнали и за разработването на „интернет на предметите“, тоест свързването на предмети с мрежата – от косачката, през кафемашината до най-обикновената крушка.
В Google X според New York Times работят десетки специалисти по роботика и електро инженери, които са били привлечени от Microsoft и Nokia, както и от университетите Станфорд и Масачузетския технологичен университет. Сред тях бил и Себастиан Трън - създателят на невероятния автомобил без шофьор на Google.
В лабораторията работи и професорът от Станфорд Андрю Нг, който се занимава с неврология и изкуствен интелект и се грижи за това роботите да се държат като хора.