През третото тримесечие на 2011 г. броят на клиентите на мобилни услуги на първия в България мобилен оператор М-Тел се повишава с над 55 000, или 1,1%, до приблизително 5,3 млн. души. Пазарният дял на „Мобилтел“ остава стабилен на ниво от 48,4%, се казва в прессъобщение на компанията.
За първите девет месеца на 2011 г. обаче приходите на българския телеком отбелязват спад от 5,4% до 395,1 млн. евро.
„В резултат на ожесточената конкуренция е наличен сериозен ценови натиск, а неблагоприятните икономически условия водят до занижено потребление на комуникационни услуги. В допълнение приложената регулация се отразява негативно върху цените за взаимно свързване“, се казва в съобщението на оператора.
Сравнимите стойности на печалба преди данъци и такси (Ebitda) за първите девет месеца на 2011 г. спадат с 10,1% в сравнение със същия период на миналата година, до 203,8 млн. евро поради изброените по-горе фактори, както и поради включените разходи за придобиването на двата фиксирани оптични оператора през първото тримесечие на 2011 година.
Абонатите на договор отбелязват значителен ръст от почти 10% до 67,6% от общата клиентска база или 3,576 милиона клиенти. Активното търсене на мобилни решения за пренос на данни води до увеличение на базата абонати на мобилен широколентов интернет с 81,6% до повече от 177600 клиенти.
Този успех е постигнат на фона на неблагоприятна икономическа ситуация и сериозна пазарна конкуренция. През периода е засилено и търсенето на фиксиран широколентов интернет, с общ брой фиксирани линии за достъп от 109 500, от които 103 800 са използвани за широколентови услуги.
преди 13 години когато се полагат усилия резултатие не закъсняват макар и не много нарастването на потреблението си е значимо, предвид проблема който имаха. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Явно са се стабилизирали, след като имат увеличение на клиенти, макар и малък процента е нагоре отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години М-ТЕЛ СКОРО ЩЕ ПАДНАТ ДОРИ И ПОД ПРОДАЖБИТЕ НА ВИВАТЕЛ -ТАМ РАБОТЯТ САМО НЕКАДЪРНИ БАБКИ ,КОЙТО ДОРИ НЕ СИ ЗНАЯТ ПРОЦЕДУРИТЕ ЗА РАБОТА С 10 ГОДИШЕН СТАЖ:( СУПЕР СМЕШЕН ОПЕРАТОР!!! ВСЕКИ БЯГА ОТ М-ТЕЛ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години интересно зашо не видяха гредата в собственото си око, като нас.рането им със сметките, глупавото им отношение с клиентите по този повод, липсата на извинение след това и т.н. и т.н. Вместо да правят всичките *** пр кампании, трябваше просто да дадат бонус по 1 сметка на всичките си клиенти и те щаха да са доволни и да им влязат в положение. Но не, те са великите ментел и ако не излъжат в нешо, просто няма как да съществуват. Поредният пример беше преди 2 седмици - аз си плащам телефона на банкомат и ментел имаха промоция за 5% отстъпка до края на октомври, ха познай дали на 31.10 им работеше системата за плащане през банкомата. Ха познай на следващият ден, след като изтече промоцията дали изведнъж не се оправи, а? Съвпадение, какво да правиш - само дето им станаха малко множко съвпаденията и макар и да са спонсор на любимия ми отбор, то след 3 месеца просто ще се разкарам от тях. Ама то и алтернативата им е една боза - мани, мани..... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години имам мобилен интернет при тях от 2007, бях един от първите, .... сега с нетърпение чакам да ми изтече договора и толкоз бягам от м-тел...досега съм закрил 2 мои номера при тях...Яко мамят с рекламите...говори с боб е направо жалък опит да се откажат от бранда м-тел. Интернета им е по-бавен от преди време... Това лято искаш да го ползвам активно но не ставаше....та ползвах друг оператор през смартфона ...нейсе..... моемоагиглеам! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години 400млн евро приходи и 200млн печалба...добра норма. дали го има другаде не знам. има на къде да свалят цените на услугите още доста отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години тва не е мобилен оператор а фирма за изнудване зад която стоят и не малко политици отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Основна отговорност за тъжната статистика има австрийското ръководство на компанията и главният й мениджър г-н Майерхофер. Забележително, но, колкото по-скудоумно управление се налага, толкова по-нетърпимо скучни, отвратителни и досадни стават рекламите им /справка-последния напън (почти до насиране) "говири с БОБ"/.От друга страна, нищо по-тривиално, да опитват да надвият скуката в своите глави с крясъци.Заклевам се:- Всичкото това скучно и безлично присъствие на този мастодонт за мен е предвидимо от преди две години...поне. отнася се и до РибаСом и Злобюл. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години явно всеки звъннал на на мтелски номер вече се брои за клиент.Абе тия вярват ли си - 5,3 мил клиенти. Те за бат' Бойко по малко хора гласуваха :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар